کمپاین مبارزه با خیابان آزاری زنان در هرات

به گفته وی، این برنامه مدنی به مدت یک هفته در پنج محل در شهر هرات اجرا می‌شود. بیشتر خیابان آزاری از سوی جوانان و نوجوانان صورت می‌گیرد و به این اساس این قشر بیشتر تحت پوشش ما قرار خواهد گرفت و ما به آنان بخاطر (نفی) این پدیده آگاهی می‌دهیم. ما همچنان گروه به مردم در زمینه حق کار زنان در جامعه اطلاع رسانی خواهیم کرد و اینکه باید زنان بدور از هر گونه آزار و اذیت زندگی کنند.

افتتاح کمپاین منع خشونت در هرات

این کمپاین با هدف بلند کردن صدای زنان خشونت دیده، شریک سازی تجربۀ این زنان و اشتراک زنانی که کمتر در چنین برنامه‌های شرکت می‌کنند، در هرات آغاز شد

تجلیل از روز جهانی زمین

از روز جهانی زمین پاک  با شعار شهر ما خانه ما امروز به خیابان ها رفتیم  و اقدام به جمع آوری زباله ها از سطح شهر کردند.

کمپاین مبارزه با شیوع ویروس کرونا در هرات

کمپاین مبارزه با شیوع ویروس کرونا را با هدف اگاهی دهی و راه های جلوگیری از این مرض مهلک  در سطح شهر و ولسوالی های هرات  را آغاز نمودیم  قرار هست این کمپاین در طول یک هفته برای ده هزار نفر بسته های بهداشتی(ماسک، صابون، ضد عفونی و برگه معلوماتی) توزیع گردد. همچنان از تجار ملی هرا ت برای حمایت مالی این کمپاین نیز سپاسگزاریم.

نامم کجاست؟

این کمپاین با هدف درج نام مادر در تذکره های برقی صورت گرفت و خوشبختانه با استقبال زیادی در سراسر کشور انجام شد

خواست اصلی این کمپاین  تایید درج نام مادر در تذکره ها ازسوی شورای عالی حاکمیت قانون است ما انتظار داریم که مجلس نمایندگان نیز با زنان همگام شود و درج نام مادر را درتذکره ها تایید کند.

کمپاین غرص نهال در هرات

این کمپاین را با هدف ترویج فرهنگ نهال شانی و سهم گیری اقشار مختلف جامعه در هرات انجام  راه اندازی شد.

از جنگ بیزاریم، زندگی در صلح حق ماست

کمپاین جمع آوری دیگاه شهروندان با هدف از جنگ بیزاریم و زندگی در صلح حق ماست  به مدت 3 روز در هرات برگزار نمودیم در این کمپاین بیش از ده هزار نفر اشتراک نمودند.

کمپاین حمایت از تولیدات و محصولات داخلی

در هفته صنعت و تجارت با ایجاد کمپاین حمایت از تولیدات و محصولات داخلی با هدف تشویق وسهم گیری شهروندان در استفاده بیشتر کالاهای داخلی برای رونق و شگوفای اقتصاد ملی از تولیدات ملی خود حمایت نمودیم.